Stránky

sobota 13. apríla 2019

Veľkonoce

Veľkonoce sa blížia

Rozhodla som sa tentokrát nehrať s farbami, ale nechať to ako to "súdruhovia"vravievali na odborníkov. Tým odborníkom je Gitka Kolačkovská a jej autorské látky a panely.
 Musím priznať , že vybrať si bol veľký problém. Pretože upodozrievam Košice, sic sú len hodinku odo mňa, že tam má deň aspoň 48 hodín. Lebo to je pre mňa jediným vysvetlením ako môže zamestnávaná žena, viesť e-shop, šiť a neustále nás prekvapovať svojimi nápadmi. Dosť už slov, je čas na obraz.
Toto bude asi moje,
no a na zákazku som šila v modro-hnedej kombinácii.







Zo zadu som dala jednoduchú bodku v odpovedajúcom odtieni.

Pretože som nedávala okraje (načo sú moc pekné nebolo potrebu niečo pridávať), ale celé prestieranie som otáčala. Po dvoch  štepovaniach som prišla na cestu ako to prejsť čo najviac v celku.Snáď je to zrozumiteľné.




Prestieranie som zložila  a zo zbytku látky čo mi ostalo som ešte ušila vrecko - obal na prestierania a obrus, nech to dobre vyzerá aj zložené.
 
  
S výsledkom som spokojná. Myslím že to vyšlo užasne. Gitka ďakujem za krásne látky.
Šilo sa s nimi úžasne.


A takto to vyzeralo vo Veľkonočnú nedeľu. V prostriedku horí vajíčko -sviečka, čo vyrábala..

1 komentár:

  1. Renka, máš to dokonalé, veľmi sa mi páči, ako si sa s tým pohrala. Si šikulka :)

    OdpovedaťOdstrániť