Stránky

pondelok 2. októbra 2017

A už dosť s Anetkami


Nie nechápte to zle, nie som nahnevaná, len už asi závislá . To že ťažko znášam Vianoce, lebo kvôli tomu že som rozložená v obývačke, musím všetko zložiť a dať prednosť vianočnému stromčeku, je o mne mojej rodine dávno známe. Dva  týždne bez šitia, snáď ma chápete. Ale tie Anetky???
Tie sa tak dobre šijú, že keď s nimi neprestanem, tak ma to pohltí úplne. Veď pozrite aké sú krásne..... tie látky. Ja som sa snažila ich svojím šitím to moc nespackať,

V kaviarni AMC je veľmi pekne. čakám na fantastickú kávu.




 Väčšia bola darčekom pre dcéru k narodeninám, menšia je sirota. Majiteľku hľadá.
Zasa som trošku experimentovala s koženkovými ušami a dnom. Myslím že to vyšlo. Možno by to chcelo nožičky. Tie sa dajú naraziť aj neskôr.
Ešte spravím jednu kamoške Lise, ale ta už bude fakt posledná. 
Alebo ešte niekto by chcel...?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára